سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

اوراق اداری

امروزه مدیران سازمان­ها و شرکت‌­ها با توجه به گستردگی فعالیت­‌هایشان و وجود رقبا به دنبال ایجاد هویتی منحصربفرد برای سازمان خود هستند. بسیاری از مدیران با در نظر گرفتن ست اداری اختصاصی و استاندارد برای برندسازی و هویت برند خود اقدام می نمایند.

اوراق اداری چیست؟

اوراق یا ست اداری به مجموعه برگه­‌هایی در سازمان­ها و شرکت­ها گفته می‌­شود که جهت نوشتن و ارسال مکاتبات، یادداشت­‌ها و گزارش­‌ها استفاده می شوند. مکاتبات اداری از مهمترین ابزارهای ارتباطی و تعاملی بین سازمان­ها و یا شرکت­ها می‌باشد. بر همین اساس در نظر گرفتن اوراق اداری خاص و متناسب با اهداف و زمینه فعالیت شرکت از اهمیت ویژه­ای برخوردار خواهد بود.

ست اداری شامل چه مواردی می‌باشد؟

مهمترین اقلام اوراق اداری شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و فاکتور می­‌باشند ولی برخی از شرکت­ها جهت برندسازی و ترویج هویت برند از اقلام بیشتری استفاده می­‌کنند. که می­توان به مواردی از قبیل پاکت نامه ملخی، پاکت “CD”، برگه یادداشت، پاکت A4 و A5 پوشه و … اشاره کرد.

ست اوراق اداری
سبد خرید