هدایای تبلیغاتی
امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از روشهای تاثیرگذار در بازاریابی میباشد که مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته است و به عنوان یک استراتژی موفق دارای سابقه طولانی میباشد. از این روش به عنوان یکی از روشهای تقویت اثربخشی تبلیغات نیز استفاده میشود. به این صورت که در کنار ابزارهای سنتی تبلیغات مانند بنر و بروشور از هدیه تبلیغاتی نیز بهره میگیرند.

هدایای تبلیغاتی چیست؟
به محصولاتی که با درج لوگو یا نام برند بر روی آنها، جهت معرفی و تبلیغ برند و به صورت رایگان به مشتریان اهدا میشوند، هدیه تبلیغاتی و یا محصولات تبلیغاتی گفته میشود. با توجه به اینکه این هدایا رایگان هستند و هیچ هزینهای بابت دریافت آن توسط شخص پرداخت نمیشود، حسی لذتبخش را در فرد ایجاد میکند.
با ماندگار شدن این حس در ذهن مخاطب، احساس رضایت، اعتماد و علاقه به برند نیز افزایش مییابد و حتی موجب انجام خریدهای بیشتری از آن برند میشود. در صورتیکه از محصولات کاربردی و مورد نیاز افراد در این راستا استفاده شود مورد استقبال بیشتری نیز قرار خواهد گرفت.
قابل ذکر است کالاهایی که جهت هدایای تبلیغاتی استفاده میشوند به طور مستقیم از تولیدکنندگان این محصولات تهیه نمیشوند. بلکه شرکت های توزیع کنندهی محصولات تبلیغاتی، فروش اینگونه کالاها را به عهده دارند و همراه با آن خدمات مشاوره و پشتیبانی محصولات را نیز ارائه مینمایند. در ادامه مقاله با مبنا رسانه شهر همراه باشید تا شما را با انواع هدایای تبلیغاتی و مزایای آن آشنا نماییم.
مزایای هدایای تبلیغاتی
instance 1
آشنایی افراد بیشتری با برند شما
instance 2
جلب رضایت و وفاداری مشتریان
instance 3
مؤثرتر نسبت به سایر روشهای تبلیغات
instance 4
دوام بالا و ماندگاری بیشتر
instance 5
دوام بالا و ماندگاری بیشتر
انواع هدایای تبلیغاتی
محصولات رایجی که از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده میشوند شامل موارد ذیل میباشند:
خودکار، لیوان، ماگ، سررسید، دفترچه یادداشت، ست مدیریتی، ساک دستی، آفتابگیر خودرو، ساعت، پد موس، فلش مموری، پاوربانک، انواع کیف، اسباب بازی، پوستر، برچسب، تیشرت و … .