امروزه مدیران سازمانها و شرکتها با توجه به گستردگی فعالیتهایشان و وجود رقبا به دنبال ایجاد هویتی منحصربفرد برای سازمان خود هستند. بسیاری از مدیران با در نظر گرفتن ست اداری اختصاصی و استاندارد برای برندسازی و هویت برند خود اقدام می نمایند.
اوراق اداری چیست؟
اوراق یا ست اداری به مجموعه برگههایی در سازمانها و شرکتها گفته میشود که جهت نوشتن و ارسال مکاتبات، یادداشتها و گزارشها استفاده می شوند. مکاتبات اداری از مهمترین ابزارهای ارتباطی و تعاملی بین سازمانها و یا شرکتها میباشد. بر همین اساس در نظر گرفتن اوراق اداری خاص و متناسب با اهداف و زمینه فعالیت شرکت از اهمیت ویژهای برخوردار خواهد بود.
ست اداری شامل چه مواردی میباشد؟
مهمترین اقلام اوراق اداری شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و فاکتور میباشند ولی برخی از شرکتها جهت برندسازی و ترویج هویت برند از اقلام بیشتری استفاده میکنند. که میتوان به مواردی از قبیل پاکت نامه ملخی، پاکت “CD”، برگه یادداشت، پاکت A4 و A5 پوشه و … اشاره کرد.
